Informasjon til alle som skal på kamp i Aurskoghallen
Postet av Aurskog-Finstadbru Sportsklubb den 10. Okt 2020
VELKOMMEN PÅ KAMP I AURSKOGHALLEN
Grunnet samfunnssituasjonen med Covid19 er det noen tiltak vi er nødt til å gjøre for å kunne gjennomføre et arrangement med minst mulig smitterisiko.
AFSK følger retningslinjer gitt fra Aurskog-Høland kommune, Folkehelseinstituttet, Norges
håndballforbund og veileder for arrangement fra NHF Region øst.
- Har du symptomer på sykdom så skal du holde deg hjemme.
- Alle besøkende skal registrere seg,
- Lag til og med J/G 12 registrere Spillere/lagledere/trenere på egne spillelister, mens
lag fra og med J/G 13 skal registreres i TA (Min håndball).
- Alle tilskuere registrerer seg ved billettsalget.
- Alle må sprite hendene før de går inn i hallen. Dette gjøres ved oppsatte dispensere, f.eks ved inngang.
- Garderober vil være tilgjengelig. Det er lagleders ansvar at man holder avstand i garderobe.
- Oppvarming skjer fortrinnsvis utendørs. Hvis mulig i forhold til tidsskjema, kan man vare opp i hallen.
- Lagleder må være tilgjengelig for dommer og sekretariat fra 10 minutter før kamp.
- Det vil ikke være sidebytte etter pause.
- 1 meters regel gjelder alle utenom spillere under spillets gang.
- For å opprettholde 1 meters avstand på tribune og for å holde begrensninger satt av
kommunen ifm innendørs arrangement, vil det være veldig begrenset antall tilskuere på
tribunen.
Vi vil gjøre det vi kan for at arrangementet skal bli gjennomført med håndballen i fokus, og at alle besøkende føler seg godt ivaretatt.
Les mer detaljert informasjon i denne veilederen for kamp og arrangement i barne og ungdomsidretten HER
Se også Link til MAL for spillelister
Lagledere sørger for at alle er kjent med dette på forhånd. (Spillere, foreldre osv.), og besøkende må sette seg inn i dette på forhånd.
Mvh AFSK Håndball
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.